Laura naar de panda's

D-day

Ja.. En toen was het 9 juli 2016! Vandaag was het dan - na minstens 15 jaar - eindelijk zover: ik ga naar China!! Inmiddels is het 13.25, over een half uurtje begint het boarden. De dag begon redelijk chaotisch - er moest nog zoveel in mijn koffer! ????

Om 9.15 was het zover, na het afscheid van Sander en Thomas begon de reis naar Schiphol. Tijdens de reis kwam het besef steeds meer dat het vandaag toch echt ging gebeuren, en met dat besef toch ook wel een beetje de zenuwen.

Eenmaal op Schiphol ging het inchecken van mijn koffer vrij vlot. Daarna even met papa, mama en Geert nog wat gegeten en even over het panoramadek gelopen.

Tegen kwart voor een kwam dan toch echt dat moment, afscheid nemen en de douane door. Vanaf dat moment zou ik echt alleen zijn, de reis was dan begonnen! De douane ging vrij vlot, zonder problemen,

Er wordt nu omgeroepen dat het boarden gaat beginnen, dus ik ga maar achterin die rij staan. Over ongeveer een uurtje zal mijn airbus-A380 de lucht in gaan op weg naar dat verre, mysterieuze China!!!

Reacties

Reacties

Jan Bloemsma

Heel plezier en een goed reis.

Marjolein Scherphuis

Held ??????

Marjolein Scherphuis

Tssss, die vraagtekens waren emoticons. Nou ja, hoed an ook: held!

Gea

Heel veel plezier lieve schat!! Jij kunt dit

Geesje

We hebben je gevolgd en via Appingedam verliet je Nederland. Een goede reis gewenst en veel pandaknuffelplezier in China.

Gerry

Geweldig hoor dat je dit doet! Geniet!

Thomas

Gaaf! Veel foto's maken he!

Opa en oma

Hartstikke trots

Marjan Noordhoek

We hopen dat je een goede vlucht hebt gehad en geniet van A tot Z.

Barbara

Meis geniet
Ik ga je verhaal vanuit hier nauwlettend volgen en je mysterieuze China eigen maakt.
Meis geniet!!!

Willem

Mooi meissie. Geniet ervan. Stoer!

Lau

Dank jullie wel allemaal! Ik ben nu aangekomen in mijn verblijf in Fengyuan, een enorm (typisch Chinees) huis waar 20 buitenlanders en 20 chinezen die werken voor de organisatie wonen. Heel apart!

Gerry Ubels

Bijzonder Laura. Leuk om te lezen! Veel plezier!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active